Annons:
Etikettlivsfrågor
Läst 2253 ggr
ho0mii3z
4/1/11, 3:56 PM

En enkel bön.

( Alla som vill får delta)

"Kära gud, du som håller mig kär och som jag ser upp till.
Nu förstår jag inte dina planer med livet så min dotter blivit svårt sjuk i astma , anemi och laktoc / mjölkprotein. Jag vet att dina vägar är outgrundliga och att du  vet vad du gör när du banat min väg fram i livet, även mina barns.

Nu ber jag dig om förlåtelse för allt fel jag gjort och att du ska hjälpa mitt barn och äben se till att mitt ofödd abarn stannar lite längre i magen. Mitt liv har förändrats drastiskt då Emilia vart sjuk, Mitt ofödda barn hotas att födas tidigare då jag har kraftiga sammandragningar hela tiden, och att min man / min barns pappas lever är försämrad.

Snälla gud, se efter oss och ta oss under dina vingar och bota min familj från ondo och hjälp mig att klarar av att gå denna väg!

Jag lägger mitt fulla stöd i dina armar och jag hoppas någon tar  i mot mig.

Amen

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Annons:
OlgaMaria
4/1/11, 4:17 PM
#1

Joh 14:1 Låt inte era hjärtan oroas. Tro på Gud och tro på mig. Vi får be om hälsa och frid till dig och din familj och tro på att Gud är god och hör våra böner. 1 Joh 5:14 Och detta är den tillit vi har till honom, att om vi ber om något efter hans vilja, så hör han oss. 15 Och när vi vet att han hör oss, vad vi än ber om, så vet vi också att vi redan har det som vi bett honom om. kram

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: