Annons:
Etikettkyrkan
Läst 2378 ggr
inisklo
6/5/09, 8:31 PM

Är det bara jag???

Jag fattar inte,men jag känner mig så himla ensam.Har läst lite olika sajter och kännt va roligt,kul,trevligt dom har..dom skojar osv…Deras glädje har smittat mig o jag undrar varför inte bli så, här i våran sajt..eller är det bara jag som är ensam o har tråkigt…allafall just nu!!!!Jag menar inte,att du ska ha tråkigt..Rynkar på näsan

Just nu känns det precis som jag skulle inte ha nå stans,att vara..inte nån som bry sig om en osv…

Är jag värkligen ensam i våran egen Jesus i fokus sajten som känner så…

Ursäkta…men jag bara undrarObestämd o säkert överlever jag också..jag vill bara skriva..o knälla lite o det känns kanska bra,att du vet det nu också.Tungan uteFlört

Annons:
Santhe
6/5/09, 8:37 PM
#1

Jag är här oxå. Känner mer rastlöshet än tristess. Fast strax ska jag ner till Allum och handla.

inisklo
6/5/09, 9:13 PM
#2

#1 juu..u du Santhe…jag kanse är också "bara"rastlösSkrattandelika bra,att gå ut med hundar nu..

Mammi
6/5/09, 10:16 PM
#3

Titta in på Livskvalitee´vettja! Där är det alltid en go och varm stämning!! Kyss

inisklo
6/5/09, 10:35 PM
#4

#3 Glad…..va kul,att det var DU…som"kom"o hämta mig..hih-hih…

Du…jag har varit därSkämsmen vågat inte"visa"mig.Flört

Mammi
6/5/09, 10:37 PM
#5

Men inisklo du är sååå välkommen såå!! Kyss

Komsi komsi….Flört

inisklo
6/5/09, 11:11 PM
#6

Skrattande…va DU är go…va jag skrattar här nu..

komsi komsi heh-heh-hee….

Jag ska surra här lite först…

Jag ska kolla läget…heh-hee-hee för lungt……..

JAG KOMMER………silivip……

HJÄLP…………………….
……………………………jag har fasnatFörvånad

Annons:
Mammi
6/5/09, 11:13 PM
#7

Hihi!! Har du fastnat!!! Jag gör vad jag kan för att dra dig iväg till LK….!! Pust, stånk….Tungan ute

Såja, nu är du fri att gå!Flört

Kramkram!!

inisklo
6/5/09, 11:21 PM
#8

huh-huh-….det var jobbit….tack för hjälpen…Flört

JAG KOMMER……………………………………………….sen

heh-heh-hee

Mammi
6/5/09, 11:25 PM
#9

Du är sååå välkommen vännen whenever you comes!! Glad

Margareta
6/6/09, 12:19 PM
#10

Vi är inte så många aktiva här inisklo - det är nog det som är problemet. Alla är lika välkomna!

Själv är jag ju Sajtvärd även för Kolhydrater iFokus och eftersom det är iFokus största forum (vi har över 9000 medlemmar) så är det massor av aktivitet hela tiden och det tar massor av tid.

Efter tre år vid iFokus är jag heller inte fullt så aktiv som jag var i början - men jag ber till Gud att vi skall bli fler aktiva här på forumet.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
6/6/09, 2:16 PM
#11

SkrattandeGråterGråterSkrattande…så är det just nu.

Jag har märkt,att aktiva människor fattas..därför har det varit jätte lätt till mig surra nån annanstan.

Jag vill inte skriva med mig själv genom dator.Om jag vill göra det så behöver jag ej skriva det till nån tråd.ObestämdJag tro så mycke alltid om?????Trodde,att det finns den glädjen osv här,men…att människor vill dela med sig lite av varje eller olika osv..

Kolhydrater i Fokus…

Jag har läst då o då där,men i går har jag blivit mer intreserat för..jag har inte hittat nåt bra som skulle passa mig.Jag har varit sånt..jojo bantare,som kan inte hålla vikten osv…MARGARETA jag förstå dig så bra så bra…men om alla hjälps åt..

Då träffas vi där…nån dag.Där är liv allafall som jag saknar+nytta

så som jag önskar,att kommer att bli här också…det har varit mer liv här med för det är ej bara du o jag här nu heller..Flört

Camillhe
6/6/09, 8:13 PM
#12

det är sommar, sista veckorna innan sommarlovet för många, sol ute och in te lika mycket tid eller lust för många att sitta vid datorn:D

inisklo
6/7/09, 12:26 AM
#13

#12 jaa..a..det märker man mest här,men inte där..olika människor o olika intresser..jag sitter inte heller här fram för datoren hela tiden..jag tänkte det också i dag..att sommar osv…

då hörs vi på höstenFlörtjag menar skriver..Glad

Annons:
Margareta
6/7/09, 12:44 AM
#14

Vi kan skriva lite under sommaren också inisklo - jag är inne flera gånger om dagen oftast!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Maria
6/7/09, 2:30 PM
#15

Jag tror Tarmsaft har en poäng där.

Sommaren med fint väder gör att man har en massa annat på gång…Tyvärr eller kanske inte…Flört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Margareta
6/7/09, 10:38 PM
#16

Jag har själv varit ute i det vackra vädret hela dagen igår och hela dagen idag så visst är det så! Det är skillnad på vintern.

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Mads
6/9/09, 12:41 PM
#17

Jag kan ju bara tala för min egen del och det är att det ofta blir diskussioner om vem som har rätt eller fel tro eller överhuvudtaget rätt eller fel i en tråd och diskussion. Det i längden blir tröttsamt då man gärna går in här för att diskutera och dela tankar och känslor kring Jesus och sin tro. 

Sen gör sommar och sol absolut sitt också.

Amor Vincit Omnia

inisklo
6/9/09, 3:10 PM
#18

Tack snälla ni…att ni har tagit tid o skrivit några rader..jag har blivit jätte glad..det finns liv här också.KulSkrattande

Juu..u sommar är sommar o nu har jag märkt det också lite över allt inte bara Jesus i fokus..tack o lovFlört vissa andra fokusar har sammasak…lungt..det är bara så o nu vet jag det.OK!

Du Mads sånt har jag märkt lite över allt…där som är mer mäniskor en bara 1.Tungan ute(Tyvärr… måste man säga,att just här också blir det så..inte bra..men?????)

Här är också bara människor…..unga o gamla som vill lära varandra o inte alltid bara spontant svara var nån annan frågar osv+att tar svaret som det bli sakt..Var är empatin? Sympatin är mer bekant till många.

Kram på er alla…

Mads
6/9/09, 3:36 PM
#19

# 18 Jo så är det lite överallt och då är det också många som tappar stinget. Så då gäller det för alla glada själar att inte ge upp, fortsätta skriva så ska det nog komma igång igen ska du se Skrattande

Kram

Amor Vincit Omnia

maaro
6/10/09, 10:56 PM
#20

Jag är här titt som tätt,i bland har jag något att berätta eller inte, hi hi..GladFlört Ibland läser jag bara vad andra har skrivit.

Ha det gott alla!

Kram och JESUS ÄLSKAR ER!

Annons:
inisklo
6/10/09, 11:15 PM
#21

#20…maaro va kul…

Kram till dig också och du vet,att JESUS ÄLSKAR DIG…

maaro
6/10/09, 11:18 PM
#22

#21 Jag vet att Jesus älskar mig och dig!Glad

inisklo
6/10/09, 11:25 PM
#23

#22 hipp hipp hurra hurra hurra hurra…..

jag vet inte var har hänt just nu..jag vill flyga upp till himelen till pappa Gud..hi-hii

Jag stannar nog här..jag är för tung,att flyga :)

JAG ÄR SÅ GLAD…

maaro
6/10/09, 11:29 PM
#24

#23 Vad har hänt eftersom du är sååååååååååååååå GLAD!Flört

inisklo
6/10/09, 11:46 PM
#25

#24 du..jag ska brätta det till dig en dag..

Känner du hur värmen omfamnar oss.Guds värme hih-hii oi snar gråter jag så härligt är det.. :)

maaro
6/11/09, 10:47 AM
#26

#25 Jag känner av Guds värme, det är så härligt att veta om att vår FADER alltid finns i sin närhet! Det ser jag fram i mot att du berättar för mig vad som gör dig sååååå GLAD!!!

inisklo
6/11/09, 5:42 PM
#27

#26 Glad…EN DAG…SOM SAKT…Oskyldig

men här får du veta lite av hemligheten…jaa o dom andra..vi hör i hopp för vi är barn till samma pappaSkrattandeVi är systrar o bröder i Herren.Hmyyy va kul…

HAN ÄR MIN KRAFT,MIN SKÖLD VID VARJE FARA.

JAG LITADE PÅ HONOM OCH HAN HJÄLPTE MIG.

(Ps 28:7)

Annons:
maaro
6/11/09, 10:26 PM
#28

#27 Vad härligt att du har fått känna Guds kraft, den blir man glad av, jag vet!

Mads
6/11/09, 11:26 PM
#29

Jesu & Guds kraft är något av det starkaste & finaste man kan uppleva.

kramar

Amor Vincit Omnia

inisklo
6/11/09, 11:54 PM
#30

Glad…Det stämmer så bra Mads,o den gör en så ödmjuk i hjärtat

o extra glad,att man har så många,att dela glädjen med på många olika sättFlört

Man ska bara veta var gränsen går…som sakt…

Kram till dig o hand i Fadens hand…

Mads
6/12/09, 12:06 AM
#31

Och en stor kram till dig från mig. Och även från Jesus tänker jag för jag hoppas han är med mig varje steg jag tar & varje tanke jag har.

Kramar

Amor Vincit Omnia

Tvillingsyster
6/15/09, 3:33 AM
#32

Inisklo, jag har faktiskt inte tänkt på att vi är få här i Jesus-sajten… de kanske beror på att jag är ganska mycket på kolhydrat-sajten också. Jag såg att du har varit med här bara knapp två månader… så du har inte hunnit bli varm i kläderna än. Jag har varit med i 5-6 månader, så jag tror den skillnaden känns……

Du skriver att du har hundar….. eller tolkar jag fel? Vad är de för sorter?

maaro
6/15/09, 6:51 PM
#33

Hej alla glada och ledsna!

Idag har jag klyvt en massa ved som vi ska elda med till hösten, vintern, det bästa med det är att Gud har sett till att vi har fått veden! Gud är så god mot mig, jag älskar Jesus så.

kram på er mina syskon/ Malin

[KinaSylejmani]
6/16/09, 7:07 PM
#34

#33. Visst är det härligt när man blir "brydd om" även om det gäller de vardagliga sakerna såsom ved, till exempel?!

Annons:
maaro
6/16/09, 9:21 PM
#35

#34 Ja det är så härligt med allt som Gud ger och gör för en, men ibland glömmer man bort det vardagliga som han hjälper en med.

[KinaSylejmani]
6/16/09, 9:29 PM
#36

#35. Det vardagliga är stort nog och egentligen så är det ju i vardagen som de "största" undren sker, saker som man kanske tar för givet alltför ofta.

Tvillingsyster
6/18/09, 12:10 AM
#37

Hej inisklo, har du glömt din tråd?

inisklo
6/18/09, 8:37 AM
#38

# 32 Tvillingsyster…jag har blivit så varm i kläder o även frysa,fast jag har varit med så kort tid…FlörtJag har många intresser o är livlig som person o då trodde jag ,att allt som man gillar ska man vara med osv…

Jag har varit kanska många ställen o läst o skrivit o även "känner" jag många genom det..Det är bra,att det finns sådat möjlighet,att alla kan hitta sitt"egen"sida som man trivs o skriver osv…Glad

Jag gorde ett o annat hopp dit o hit o ville med mina texter i Jesus sidan beskriva..hur det är o så..att det skulle bli lite fart här o kanse just nåt som människor,kan skriva lite så som nånannanstansObestämd

Därför har jag frågat… kan man skriva….osv i en annan tråd…Tyvärr hände inte så himla mycke,men ändo så mycke,att jag kände,att den här sjaten är "mitt"o jag trots allt trivs här bäst  för det är mitt liv att leva nära Gud o önskar,att alla andra skulle göra det också.Glad

Har läst,att det är sommartid osv men samma människor har fult upp nån annanstans,att skriva…men det är ju just det som är härligt,att det ska vara fritt,att välja osv.

Då var det lite av,att vara varm i kläder…KUL,ATT VARA HÄR…

Ps. jag har en långhårig tax hane o en tik som är blandras/pordencko o haski o Gud vet mer heh-heh men hon är den vakraste tiken som jag vet Skrattande

# 33 Maaro Va kul,jätte kul…att Ni har fått ved o du har klyvat…Kan du tänka,att jag har fått också ved av min granne o klyvat här.Jag har ved så mycke nu o en annan granne har sågat ner några björk som jag o min väninna ska ta hand om i dag.
Jag hadde knappast möjlighet innan hösten,att köpa ved,men nu fick jag allt o lite tillFörvånadOtroligt men sant.

Gud är god o i bland svarar så…att man nästan tappar andan av glädjen. 

# 37 Nej jag har inte glömt mitt tråd o inte heller Er,men jag har inte velat vara med här o inte nån annastans heller mer än,att jag har läst lite om olika osv..

Det har varit bra,att"syra"lite också då kommer man bätre överenns med sig själv,var man vill o inte vill…har lite tid o tänka o lysna var vill Gud o det är ej alltid just så som jag vill..

Som sakt ny är jag här i gen…som vanligt..tro jagTungan uteOskyldigom jag inte hittar annat,att försvinna helt från I Fokus sajtenSkrattande

Kram på er mina systrar o bröder eller bröder o systrarKyss

maaro
6/19/09, 11:19 PM
#39

# 38 inisiklo Vad härligt att du nu också har en massa ved att ta hand om som du sen kan elda med till vintern, Gud är gog.

Kram

inisklo
6/20/09, 8:46 AM
#40

#39 Det är bra,men jag undrar ibland…först var nästa hela vedboden tom o hadde nästan bara ett par pinnar där heh-hee…

Tänkte,att när kan jag köpa för det kostar så mycke o måste köpa minst 10 kubig osv..nå det få bli hösten tänkte jag då kansa jag har ekonomin så,att köpa ved..

Grannen vill sälja stugan sin o sa att du får ver därifrån osv

Annan granne hjälpte,att såga ner några trä i min tomt som jag har bet länge sen,att han ska göra.

I går fick jag mer björkar av en,att såga o klyva..

Först har jag nästan ingenting o nu helatiden blir det mer…fattar inte,men är över lycklig förstås…

kram på dig maaro

maaro
6/20/09, 10:48 PM
#41

Ja Gud är god han vet vad och när vi behöver ha vissa saker, som du behövde ved och det såg Gud till att det fick du inisklo, och som vi behövde ha ved, och det fick vi, fast vi har jobbat med den mycket själva, min man har varit i skogen och tagit ner den tillsammans med våran nya kompis som äger skogen.Glad

Kram på dig och resten som läser detta, Gud älskar oss!

Annons:
Tvillingsyster
6/24/09, 12:22 AM
#42

#38

Hoppas du inte försvinner från iFokus, Inisklo…… Gråter

inisklo
6/24/09, 7:47 AM
#43

#42 …men hjärtat mitt,jag få tårar i ögon.Oi du…hmyyy…Jag har inte den tanken just nu…att försvinna,men efter som datoren öppnar nu värd till mig ocskå…så…jag vet inte,för jag kommer inte allafall mer,att skriva "över allt i andra sajter i Fokus" :)Kram…

Mina smilisar har försvunnit?Vart?;)

Tvillingsyster
6/25/09, 3:43 AM
#44

Mina smilisar försvinner ibland med….. Cool…… men nu är dom här..

inisklo
6/25/09, 7:30 AM
#45

Förvånad…..Skrattande…..jag har"hört"att det händer andra också ibland lika så,att hela sidan försvinner…så länge som inte hela datoren försvinner är det bra för den är inte minTungan ute

Tvillingsyster
6/25/09, 11:38 PM
#46

Förvånad……. du får kedja datorn ordentligt, så dom långfingriga låter den vara i fred…..

inisklo
6/25/09, 11:47 PM
#47

Obestämd….efter som den är inte min..kanse lika bra göra så…fast vem vill ha en gammal data i dag?Tungan ute

Margareta
6/25/09, 11:56 PM
#48

Jag är så glad att ha dig här inisklo så jag hoppas verkligen att du stannar!Skrattande

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Annons:
[KinaSylejmani]
6/26/09, 12:02 AM
#49

Jag blir så glad av att läsa dina inlägg, inisklo!Glad

Tvillingsyster
6/26/09, 12:02 AM
#50

Flört……. vilken tur att den inte var ny…. du slipper oron…. Skrattande Skrattande

inisklo
7/12/09, 12:48 AM
#51

Hello…Jag har läst lite gamla inlägg innan jag ska till snarklådan.Jag skrev till er tidigare i dag en hylnings nåntintig..

Kolla här

# 48

#49

#50

Ni är här också ett, två ,tre…..va kul på hittSkrattandeeller hitta på hih-hii..Jag blev faktiskt Förvånad

att jag glömmer så fort va nån skriver….Jag ska skärppa mig o ska vara glad va ni har skrivit till mig o punkt.Jag är också glad,att ni är här i sajten..det ska ni veta…

Vi är systrar..lal lal laa vi är barn till Gud trallalaa laa laa tralllalllaa..

Har jag brättat till er,att jag håller på o skriver dikter o sånger o jag ska skriva bok om MIG…så är det,att ni har riktigt"blivande kändis"i gänget+att jag målar lite olika saker o dom finns redan lite i olika värdsdelen….VEM FLYFTER KATTENS SVANS OM INTE KATTEN SJÄLV…nu har jag brättat det också.Sån syster har ni..Tungan ute

Tvillingsyster
7/12/09, 6:00 PM
#52

Va glad jag blir Inisklo, att du har skrivit här igen…. Jag målar tavlor också och när jag var ung skrev jag lite dikter med….

Min senaste tavla föreställer Jesus med fem barn…

Får jag redan beställa din blivande bok…..

Tvillingsyster
7/14/09, 1:10 PM
#53

Glad Har lagt en foto på min senaste tavla i min album…..

[KinaSylejmani]
7/14/09, 1:37 PM
#54

#53. Vilken fin tavla!

Tvillingsyster
7/14/09, 5:31 PM
#55

#54… tack, Kina!

Annons:
maaro
7/14/09, 9:05 PM
#56

#55 Vad fin tavlan/ tavlorna är!

Vad du är duktig på att måla.

Tvillingsyster
7/15/09, 2:19 AM
#57

#56

Tack Maaro!

inisklo
7/15/09, 10:47 AM
#58

Glad…Jag har inte kommit mycke längre,i dag…just nu när jag hadde lita tid o lust,att kolla "posten"osv..det går så trög med datoren.Innan den här har jag kunat läsa pm o jag har hållit på över en o halv tim.heh.-hee..kaffe har det blivit o ett o annat hmy..hmy..

Jag ska kolla senare din målning Tvillinsyster…nu är jag så rädd,att inte hinna skriva nåt innan den igen visar sin humor..den här lådan.

Jag ska skriva upp ditt namn Tvilligsyster,att du vill beställa min bok..Flört…nu har jag redan kanska många som vill läsa boken o jag ler här så,att munnen är från ena örat till det andra…

Juu..u du det bli bra bok..kan hända,att till o med en film…om man ska sikta mot sjärnor då ska man göra det "stort"om man faller då har man lite kvar,att drömma omSkrattande

Enkelt…om du vill vinna"pengar"då ska du tänka att vinna jätte massa..alltså jätte jätte mycke…sen när du får så där en hundring blir du jätte glad..du van allafall nåt…nånting så har nån förklarat det till migObestämd

Vilka kvinnor vi är här i sajten..ooo boj..järn gänget..alla har nåntig som man kan vara glad o stålt osv..kul..i går har jag efter allt trädgårds jobb suttit ute i alltan o hand vävt o senare stickat lite.

Efter som jag har många intressen tänkte jag,att nån dag ska jag ha liten utstälning..behöver inte bara ha målningar utan allt som jag har gort.

Jag har en kanska srot and som jag har målar..den var omålat fikur.Jag tyckte den blev så jätte fin,att vågar inte ha den ute..heh-hee..rädd,att nån sno den..fast det var mening i början,att den ska vara ut.Nu står den stålt med 2 andra fåglar ovanför vitrinskåp.

Jaha..nu ska jag vidare till nån annan tråd o skriva o sen stänger jag datoren för i dag.

Margareta
7/15/09, 11:08 AM
#59

Det låter spännande inisklo och vore roligt att få se åtminstone på bild

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

inisklo
7/16/09, 1:36 AM
#60

#59Flört…det får du..det lovar jag..åtminstone på bild…Glad

Tvillingsyster
7/17/09, 12:10 AM
#61

Det blir nog en bra bok…. jag ser att du mycket fantasi….. och du släpper fram det också…..

Jag vill gärna se dina tavlor och annat också i bild…. Tungan ute

Margareta
7/17/09, 12:10 AM
#62

Jag vill också se!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Annons:
inisklo
7/18/09, 11:55 AM
#63

# 61…# 62…SkämsGlad…juu…juu…ni få se o läsa också..nån dag.

Om ingenting annat då får jag bjuda er till min "utstälning"hih-hii

Ni vet själva,att allt har tid tex.att skriva…jag var inte mer än 17 år när jag ville skriva boken..nu är jag lite äldreOskyldig…o än är inte boken äns i manus.Bara i mitt inre..Jag är inte så framot som,man kanse kan föreställa,att inisklo är…om jag har litat på min talang om"konst" o skrivande osv då vem vet va man kunde vara i dag.Äs jag är ju nåt ändo..jag är FRÄLST AV DEN BÄSTA I HELA VÄRDEN O ÄR ÄLSKAT JUST SOM JAG ÄR..o en dag..Han har lovat..en dag..till HANS ÄRA…

Tålamod..o åter..tålamod…

Kram systrar o bröder

Kram bröder o systrar

Tvillingsyster
7/19/09, 3:36 AM
#64

Kram Inisklo……. :big hug:)

inisklo
7/20/09, 10:59 AM
#65

#64………aj….du tar livet av mig….aj ..du har så långa armar…

kram..kram..aj…släp mig..huh..hu..tack..o..hej..phuuuuu

                                                                                            Tungan ute

inisklo
7/20/09, 11:08 AM
#66

# 64 Tvillingsyster…aj…du tar livet av mig….du har så långa armar..aj..släpp mig..  jag får ingen luft.

Jaa..jaa..kram..kram..släpp..tack..tack..o..hej

                                                                                      Flört…                                                                                 

                                                                                          Tungan ute

Tvillingsyster
7/21/09, 4:25 AM
#67

Ojojojoj………….. det var inte meningen……………….. Förvånad

inisklo
7/21/09, 5:07 AM
#68

Skäms…hej..där ser du..första ajjandet flök bara i väg..sen skriver jag på nytt .Sen ny är dåda ajjandet här..Obestämd

Jaa.a…vilken undeligt dator o så känslig..utan att höja pekfingret flyger texter kors o värsSkrattande

Tvillingsyster
7/26/09, 3:06 AM
#69

:big hug:)……här samlas dom……..

Annons:
inisklo
7/27/09, 3:08 PM
#70

Skrattande…juu.u jag märker det o nu är det bara trevligt o få lite extra kram..Glad…o jag är så glad,att man inte behöver känna sig ensam..om man är det lite här då kan man surra lite där..Flört..inte är man ensam nånsin men mänskligt sällskap behöver man iblan o det får man om man bara vill så trevlig person som jag är.Skrattande hah-hah-hah-haaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vi "hörs"o "ses"i vimlet…

inisklo
7/27/09, 3:10 PM
#71

Skrattande…juu.u jag märker det o nu är det bara trevligt o få lite extra kram..Glad…o jag är så glad,att man inte behöver känna sig ensam..om man är det lite här då kan man surra lite där..Flört..inte är man ensam nånsin men mänskligt sällskap behöver man iblan o det får man om man bara vill så trevlig person som jag är.Skrattande hah-hah-hah-haaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vi "hörs"o "ses"i vimlet…

Tvillingsyster
7/29/09, 12:49 AM
#72

Vi behöver alla känna någon annan människas skinn då och då….. det räcker inte riktigt med prat över datorn i det långa loppet…… men tillfälligt kan det hjälpa….

Tvillingsyster
8/1/09, 12:31 AM
#73

Oj….. vad jag låter pessimistisk där ovanför…… Rynkar på näsan

Inisklo, har du hört talas om en ortoped som heter Antti Heikkilä? Han kan mycket om LCHF på finska sätt…..

 th_studsmatta

inisklo
8/28/09, 3:34 PM
#74

Tvillingsyster..Obestämd kan hända att jag har hört om han,men är inte hundra.Det var lite så,att jag nästan valde helt o hållet den där LCHF…men sen efter några men,o men, o si o så…valde jag PSKF+V och den är jätte bra o passar till mig hur bra som hälst…men jag kan inte förda den vidare.Flört

Tvillingsyster
8/29/09, 9:05 PM
#75

Inisklo… vad är PSKF+V …… 8

inisklo
8/29/09, 10:27 PM
#76

Skrattande…Min egen förkorning av:

        Protein

        Stärkelse

        Kolhydrater

        Frukt

        Vatten

 Skrattande…Jag måste också ha nåt kort o bra PSKF+V=TOPPEN

         BRA METOD…DEN BÄSTA SOM JAG HAR PROVAT.

Annons:
Tvillingsyster
8/29/09, 11:29 PM
#77

Det var inget fett med…… det låter vegetariskt….

maaro
12/2/09, 10:42 PM
#78

Hallå! Är det någon som är vaken????

Hannybee
12/3/09, 9:06 PM
#79

#0 Jag har nog med känt lite så… (Därför är jag tyvärr inte så aktiv här.) Kanske mer för att det blir så mycket disskusioner kring olika frågor inom tron. Ibland känns det nästan som att jag står ensam här pga mina åsikter…

[marion69]
12/7/09, 10:56 AM
#80

Kanske borde denna sajt ha lite roliga tävlingar och kanske en vers från bibeln varje dag som man studerar osv.

Upp till toppen
Annons: