Annons:
Etikettlivsfrågor
Läst 2371 ggr
[dcpower]
2010-05-11 22:27

jag går nu ofta i pingstkyrkan:D:D

hej! jag vill berätta hur det går för mig i kristendomen jo jag har hittat till pingstkyrkan å som jag skan förswöka gå till två ggr i veckan om det fins möjlighet beroende om det finns personal på boendet. Första besöket blev MKT lyckat jag träffade två personer som jag tyckte om(dom andra har jag inte pratat med så mkt men hoppas att jag å dom kan göra det) jagh har ALDRIG sett så glada människor nån gång knappt:O:O ett leende på läpparna inte en enda tjurig min!!:D:D å dessutom fick jag en ungdomsbibel som e lite mera lättläst men textinnehållet e detsamma fast mkt mer lättläst:D:D den tkr jag JÄTTEMKT om nu verkligen å en annan bok om jesus jag älskar båda två verkligen. Nu känns det VERKLIGEN som jag älskar jesus å när jag läste i boken kändes den så LEVANDE å när jesus skulle dö på korset i boken kände jag mig känslosam å ledsen som jag ville han skulle vara där men jag grät inte men kände en saknadf å ledsen het å nu vill jag verklligen anförtro jesus i mitt liv å juag ÄLSKAR fullkomligt min bibel

Annons:
OlgaMaria
2010-05-12 00:29
#1

Vad uuuunderbart att höra!!! :) Har funderat på att du behöver ju hitta en församling och så berättar du detta, blir såå glad för din skull! Vad underbart att du fått en bibel också och att du läser. Så gott! Gud välsigne dig fina syster!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Woodland
2010-05-12 00:31
#2

GladGladGlad

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Margareta
2010-05-12 01:49
#3

Jag blir mycket glad att läsa din nya tråd!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Camillhe
2010-05-12 02:18
#4

Vad roligt Dcpower, sitter med ett jättestort leende nu när jag läste det här. Beundrar att du verkligen bara bestämde dig att följa Jesus, letar upp en kyrka på egen hand och går dit.

Stor KRAM!

[dcpower]
2010-05-12 10:22
#5

jap, jag blev oxå glad:) när jag hittade den dom har nämligen oxå en ungdomsverksamhet där på onsdagarna  då man åker hem till varandras hem å sen på fredagarna då vi ungdomar träffas i kyrkan å gör olika kativiteter å så på söndagarna e det gudstjänst jag har varit där två ggr en gång på ungdomskvällen å en gång på Gudstjänst jag ska försöka gå där till å börja med på fredagarna å söndagarna om dte finns möjlighet:)

Upp till toppen
Annons: